post

Германската платформа за разплащане Paydirekt, зад която стоят местни банкови институции, обяви своите планове за седемкратно увеличаване на потребителската си база до края на тази година, съобщава вестник Handelsblatt.

Вътрешни документи на организацията, с които се е сдобило германското бизнес издание, показват, че тя планира да направи сериозни подобрения в смартфон апликациите си. Очаква се това да привлече значителен брой нови потребители.

Към момента Paydirekt не успява да се справи с конкуренцията на основния си конкурент в страната – американската PayPal. Припомняме, че германската платежна платформа е създадена през 2014 г. от няколко от най-големите банки в страната, включително Дойче банк и Постбанк, в опит да конкурират американската платежна система част от групата на eBay.

Paydirekt е пусната официално в края на 2015 г. и в рамките на 6 седмици компанията успява да привлече 150 000 потребители. Освен това до април 2016 г. тя вече работи и с повечето водещи доставчици на услуги в страната.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *