post

Плащанията, извършени чрез мобилни устройства се използват от две трети от жителите на Сингапур, според проучване за нагласите на потребителите по отношение на плащанията, поръчано от Visa.

Изследването е проведено от Toluna сред 500 души в Сингапур, за да оцени нагласите им към използване на пари и карти, мобилно банкиране, безконтактни плащания и онлайн пазаруване.

Според резултатите от анкетата, услугите при поискване ускоряват растежа на мобилните плащания, като близо две трети от анкетираните използват такива услуги, които включват транспорт при поискване, доставка на храна и хранителни стоки. 71% от респондентите са посочили удобството и ефективността като най-големите предимства при използването им, докато 35% са заявили, че се радват на пазаруване от вкъщи.

Очакванията за подобни услуги също се променят в отговор на по-голямото приемане на мобилните плащания. Според проучването, мнозинството анкетирани очакват превозът им (такси или кола) да пристигне до 10 минути от момента, в който са резервирали услугата, доставките на храна да пристигнат в рамките на 30 минути, а хранителните продукти да бъдат доставени до 45 минути.

Що се отнася до peer-to-peer плащанията, изследването показва, че седем от десет анкетирани са наясно с опцията за получаване и изпращане на пари, а всеки четвърти вече я е използвал, за да сподели сметка в ресторант например. Предимствата на P2P плащанията се подхранват от осведомеността и удобството на използването им при търговците.

Повишената свързаност, съчетана с по-разнообразните методи на плащане и формфактори, обогатяват опита на потребителите във всеки аспект. Възоснова на данните, седем от десет притежатели на Visa вече извършват плащания, инициирани от мобилни устройства, а поне един от всеки пет притежатели на карта Visa я използва за плащания в приложения, или резервации при пътуване и тази тенденция ще продължи с въвеждането на по-иновативни услуги и навлизането на повече играчи на пазара.

Leave a Reply

Your email address will not be published.