post

Дигиталното банкиране е сред финансовите технологии, които ще се радват на най-голям интерес. Според анализаторската компания Juniper Research, през 2021 г. услугата ще се използва от поне 3 млрд. души.

Анализаторите посочват още, че все повече клиенти избират банка според това какви дигитални услуги предлага тя. Предимствата и практичността на онлайн банкирането стават задължителна част от желанието на все повече хора. Juniper допълва, че занапред фокусът на банките трябва да бъде върху развиването и подобряването на техните дигитални услуги, ако искат да задържат както пазарните си позиции, така и клиентите.

Също на голям интерес ще се радват и дигиталните комерсиални услуги. Онлайн разплащанията за физически стоки ще се използват от поне 40% от световното население до 2021 г, Само този сегмент от пазара ще достигне 10% от глобалния ритейл пазар още през тази година, който е в размер на 20 трилиона долара.

Juniper допълва, че друга тенденция ще бъдат автоматизираните потребителски изживявания. В случая става дума за интелигентни интерфейси, които да могат да комуникират и разговарят с потребителя, за да му помагат да открива продукта или услугата, от която се нуждае. След това интерфейсът трябва да може да преведе потребителя не само през фазата на избирането, но и на самата продажба.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *