На тазгодишното издание на най-мащабното събитие за онлайн маркетинг и търговия в южна България – Digital4Plovdiv, което се проведе на 30 ноември 2017г., Филип Мутафис – член на управителния съвет на BASSCOM, представи пред посетителите различните системи и решения на българския пазар, предлагащи услуга за събиране на плащания в онлайн магазини.
„Като човек, който повече от 13 години се занимава с ИТ и ERP системи, знам колко голямо значение при вземането на решение оказва лесния процес по интеграция, било то на платежна или друга система. Както в ИТ сектора, така и във финансовия търговците все по-често търсят решение, което да може лесно и безпроблемно да бъде внедрено в практиката“ – коментира Филип Мутафис.
В своята презентация, г-н Мутафис направи анализ на предимствата на най-използваните доставчици на платежни услуги в България – тези на ТБ, ePay, PayPal и Paysera. Бяха представени ценовите условия и процесите от гледна точка на клиента и на търговеца, като едновременно с това бяха обобщени характеристиките, които трябва да притежава добрата платежна система.
Услугата на Paysera се явява изгодна алтернатива в сравнение в останалите такива, не само като ценови условия, но и поради улеснения процес по интеграция и възможност за плащане с карта на самия сайт, или така наречената iFrame-технология.
Paysera LT e дружество за електронни пари, с лиценз от Централната банка на Литва, даващ й право да предлага платежни услуги на територията на ЕС. Компанията с онлайн платформа за парични плащания стъпи на българския пазар в средата на 2016г. с услугата “международни валутни преводи”, а от 2017г. активно предлага и услугата си “събиране на плащания в онлайн магазини”. За кратката си история на българския пазар, потребители на системата са над 6000 физически и над 1100 юридически лица, а среoномесечният ръст, който компанията бележи е двуцифрен.