Малките и средните компании не могат да си позволят прекалено големи разходи за инвестиции с несигурни резултати. Ето защо CRM софтуерът е перфектно решение за тях. Ефективността му е доказана. Статистиката показва, че за всеки лев, инвестиран в CRM, получавате 8,71 лв. обратно. Освен това, има 81% по-голяма вероятност една успешна компания в сферата на продажбите да използва CRM
1 Цялата информация на едно централизирано място
Ако даден бизнес не използва CRM, цялата информация се разхвърля на различни компютри в много таблици, презентации, имейли и файлове. Много често губите ценно време за намиране на информация или дори не успявате да я намерите. Това може да предизвика объркване и чувство на неудовлетвореност. CRM представлява централизирана локация, на която можете бързо и лесно да проследявате всичко, от което се нуждаете. Тъй като Gravitech е базиран на облак, можете да използвате нашата CRM система онлайн от всеки компютър или от всички устройства, които искате. Само си представете да намерите цялата информация за всички сделки с клиента си за няколко секунди.
2 Разберете своите продажби
Както вероятно знаете, най-важното нещо в софтуера за управление на връзките с клиентите е клиентът. CRM ви позволява да запазите информация за всичките си запитвания, потенциални клиенти, успешни и неуспешни сделки и техния произход. Това означава, че можете да видите колко обаждания сте получили в следствие на рекламата, която сте решили да направите, колко от тях са показали сериозен интерес и колко от тях са спечелени сделки. Можете да проследите цялата информация с помощта на интуитивните и лесни за използване отчети.
3 Подобрете комуникацията
Друго важно нещо за CRM софтуера е, че прави комуникацията много лесна както вътре в организацията, така и извън нея. Софтуерът дава възможност на мениджъра да възложи задачи като обаждания, срещи и събития на всички служители. Те получават уведомление за това и могат да видят крайния срок за задачата. Мениджърът може да определи кой служител има достъп до каква информация за клиенти, контакти и сделки. Нашата иновация, наречена Gravibook, служи като “социална медия” в рамките на CRM и допълнително улеснява комуникацията между колегите.
CRM може също така да подобри комуникацията с външната среда. Можете да класифицирате фирмите, с които работите. Можете да ги определите като конкуренти, клиенти, дистрибутори или всяка друга опция, която избирате. Можете да разгледате контактите на хората, които работят за тези компании, да видите позицията им и на кого да докладват.
4 CRM не е лукс само за големия бизнес
И накрая, голямо притеснение за малкия бизнес е, че CRM системите са много скъпи. Вярно е, че в момента много софтуерни компании предлагат само скъпи решения, предназначени за големи компании. Често те не са базирани на облак и имате нужда от инсталиране, сървъри и ИТ отдел само за да управлявате CRM. Съществуват и компании, които работят като интегратори за големи корпорации като Salesforce и Microsoft Dynamics. Цената, която ще ви предложат, също не е добра. Въпреки това, ние в Gravitech имаме мисията да предоставяме иновации на малкия и средния бизнес. Ето защо нашите предложения са направени да бъдат достъпни.
Ако искате да видите как нашите CRM биха могли да бъдат полезни за вашия малък бизнес, проверете нашата безплатна демо версия. (https://gravitech.bg/FreeTrial)
Изгледайте видеото за да видите как работи CRM