post

Докато все още чакаме Apple да стартира peer-to-peer услугата си през iMesage, през уикенда вицепрезидентът на компанията, Дженифър Бейли обяви серия важни моменти за Apple Pay, която се конкурира с Android Pay и Samsung Pay.

Посочените данни сочат, как Apple се стреми да наложи подхода си, що се отнася до използването на телефоните при разплащания и тази й стратегия работи. Търговците, които си партнират с компанията споделят, че именно през Apple Pay минават 90% от всичмки мобилни безконтактни плащания в световен мащаб, за пазарите, където услугата е налична.Бейли потвърди информацията, че Apple Pay ще стартира в Дания, Финландия, Швеция и ОАЕ в близките дни, като те ще закръглят броя на пазарите, където се използва на 20. 4000 емитента по света вече работят с електронния портфейл на компанията, а тези 20 пазара формират 70% от световния картов обем на трансакциите.

Когато Apple Pay Cash се включи, тя ще работи като Venmo, позволявайки на потребителите да си изпращат малки суми посредством iMessge, Siri и други канали, а услугата вече се използва от хиляди служители на компанията, които я тестват под формата на затворена бета версия, преди да стане публична в следващите актуализации на iOS 11.

Освен това, потребителите ще могат да използват получените пари директно при търговците на дребно, които работят с Apple Pay. Това е забележителен пример как Apple може потеницално да осигури услуга в портфейла, който да действа не само като място за съхранение на платежни инструменти, но и като такъв сам по себе си.

Това обаче не означава, че компанията не работи по нови начини на употреба. Бейли предостави дълъг списък със статистически данни, които говорят за нови търговци на дребно, които вече приемат Apple Pay, както и с по-стари партньори, които усилено я използват. Apple Pay е налична в над 50% от търговските обекти в САЩ, включително и 67 от 100 най-големи търговци на дребно. Категориите, включени в „ежедневна употреба“ отбелязват истински бум, тъй като се изразяват в купуване на кафе и храна, билети за спортни и музикални събития и др.

Apple изчислява, че броят на трансакциите в тези ежедневни категории вече е два пъти над тези от електронната търговия и повече от пет пъти над тези при търговците на дребно във физически магазини. Компанията обяви и някои нови интеграции – First Data ще продава устройствата си Clover Gо в магазините на компанията, а търговците й ще могат да приемат плащания, чрез Apple Pay. Тази сделка обхваща 1 милион търговци.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *