post

Zelle, отговорът на американските банки на платежни услуги като Venmo, твърди, че средно почти 100 000 потребители днивно са използвали услугите й. Компанията отбелязва, че е обработила над 247 милиона плащания през 2017 година, което е увеличение с 47%, а самите суми, изпратени чрез peer-to-peer услугата, възлизат на 75 милиарда долара.

Zelle беше рекламирана като ClearXchange на консорциум от най-големите банки – Bank of America, Wells Fargo и JPMorgan Chase и управлявана от банковото дружество Early Warning. Банките се опитваха да развият собствена алтернатива на популярните приложения за мобилни плащания в продължение на години, но тези усилия едва сега набират скорост.

Миналото лято групата обяви, че над 30 банки в САЩ ще поддържат Zelle, а самостоятелното й приложение се появи през есента. Днес услугата е подкрепена от 60 финансови институции, в които са 50% от американските депозитни сметки и продължава да разширява партньорската си екосистемата. Благодарение на дълбоката си интеграция със собствените технологии на банките и ClearXchange мрежата, върху която е изградена, Zelle вече обработва повече от два пъти повече плащания от Venmo. За да я популяризира, групата излъчва телевизионни реклами, чиято стойност е над 500 000 долара, а в тях участват популярни личности като рапъра Дейв Дикс.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *