post

Китайският интернет гигант за електронна търговия Alibaba все още разчита на онлайн запасите си за пазаруване, но смята да се обърне и към физическите продажби. Компанията планира да закупи търговски център и ще помага в продажбите на Ford EV в Китай. Част от това предложение включва интригуваща концепция за гигантска вендинг машина, чрез която ще се продават колите. За да бъдем честни трябва да посочим, че подобен вариант е изпробван и преди, като част от облекченията за паркиране, но изглежда предложението не е случайно. Ново видео демонстрира как ще работи машината, като част от тестовете на Alibaba:

Процесът започва с приложението Taobao на гиганта, което хората използват, за да заснемат колата, която искат да купят. Там те въвеждат и личната си информация, като предоставят и депозит, а след това се насочват към вендинг машината с марка Tmall, която използва лицево разпознаване, за да намери избрания автомобил, който предоставя за тридневен тест. При желание потребителите могат и директно да закупят колата чрез приложението.

Не всеки обаче може да изпробва автомобилите, това е привилегия на тези, които имат над 700 точки в китайската рейтингова система Zhima, а за да се предотвратят злоупотреби, има ограничение от пет автомобила и те могат да се тестват само по веднъж през първите два месеца от регистрирането.

Alibaba възнамерява да открие две подобни точки за пордажба в Tmall през януари, едната в Шанхай, а другата в Нанжиг, а още десет ще се появят до края на годината.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *