Основната цел на PayPal е да демократизира финансовите услуги. Това казва президентът и изпълнителен директор на компанията Дан Шулман в интервю за Brandchannel.
“Според нас възможността да управляваш парите си трябва да е право на всеки човек, а не привилегия”, коментира Шулман. Той иска Paypal да е повече от компания в очите на хората.
“Брандовете не са просто продукт или технология. Те трябва да имат публична позиция, ценности, които показват на пазара и в обществото. Все повече хора искат да се асоциират с брандове, които правят добро”, казва още Шулман.
“Всеки бранд трябва да иска да промени света към по-добро. За нас това е възможно чрез нашите услуги дейности. Възприемахме се като самостоятелна компания, която може сама да се справи. Сега се променихме към отворена платформа и дадохме пълна свобода на клиента. Така създаваме възможност за партньорства с цялата екосистема и искаме да обединим най-доброто от PayPal с най-доброто от съответния партньор и да създадем предложение за клиентите, което сами не можем да им дадем”, допълва Шулман.