post

Вчера PayPal пусна нова кредитна карта PayPal Cashback MasterCard, която е и първата предлагаща на клиентите директни бонуси при покупка, вместо точки за различните категории. Картата се въвежда в партньорство със Synchrony Financial и ще предлага 2% кешбек от стойността на продуктите, без минимална сума за обратно изкупуване и никакви ограничения за това, как ще бъдат похарчени бонусите или срок на валидност.

Тя ще включва както защитните мерки на PayPal, така и стандартните предимства на MasterCard, като разширено гаранционно покритие, защита на покупките и помощ при кражба на самоличност. PayPal ще осигури и пълна защита на покупките, без допълнителни разходи.

Картата е достъпна само за членове на PayPal и автоматично се добавя в портфейлите им, след като бъде одобрена. Това означава, че потребителите могат да започнат да я използват дори преди пластиката да е пристигнала по пощата. Картодържателите ще могат да управляват натрупаните средства и да извършват плащания, чрез акаунта си в PayPal.

Всъщност това не е единствената кредитна карта, която предлага гигантът, но има шансове да стане най-популярната в кратък срок, като се има предвид предпочитанията на клиентите.

Останалите карти на компанията включват PayPal Extras MasterCard с традиционната 3-2-1 наградна програма, където могат да се спечелят повече точки в бензиностанции и покупки в ресторанти, както и пари, изразходвани в PayPal и eBay.

eBay, която се откъсна от PayPal през 2015 година също има подобна карта, която все още се управлява от PayPal, заедно с останалите плащания и кредитни предложения за клиентите на търговската платформа.

Въвеждането на PayPal Cashback MasterCard е част от бързоразвиващата се стратегия на компанията за увеличаване на нейното влияние и потребителска маса, където алтернативните плащания като Apple Pay, Android Pay и Samsung Pay печелят нови клиенти. За тази цел PayPal си партнира дори и със съперниците си на пазара, като Apple и банковите емитенти Chase и Citibank, технологични компании като Facebook, Google и Samsung, които имат собствени платежни системи, както и с Baidu, Visa и MasterCard. Компанията е наясно, че клиентите й вече използват услугата по-често от останалите, което на свой ред увеличава броя трансакции по сметките им. Тези, които използват кредитни карти на компанията, изразходват средно 35% повече от останалите, а самите карти се регистрират в мобилното приложение три пъти по-често, създавайки нужната ангажираност.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *