PayPal пусна първия си чатбот за разплащания. Той е насочен към потребителите на облачната услуга за работа в екип Slack и има за цел да улесни изпращането на пари в рамките на нейната чат платформа.
Роботът е насочен директно към крайни потребители и е достъпен като Slack приложение. Той може да бъде достъпен с написване на “/PayPal”, комбинирано с команда на английски. Например “/PayPal send $10 to @John” (PayPal изпрати 10 долара на Джон).
През последните месеци чатботовете навлизат с бързи темпове във финансовите услуги и очакванията са до края на годината те да поемат голяма част от комуникацията на банките и иновативните разплащателни платформи с техните клиенти.
Макар и това да е първия чатбот, създаден от PayPal, със сигурност не е първия пример за сериозна интеграция на платежната система с голяма комуникационна услуга. Миналата есен например компанията задълбочи своето партньорство с Facebook Messenger и добави възможност потребителите да проследяват своите транзакции в рамките на чат приложението. PayPal има интеграция също с асистента Siri на Apple, както и приложението Outlook.com на Microsoft.