PayPal започва разгръщането на нов продукт, предназначен за клиенти, работещи с по-големи онлайн пазари, като платформи за споделяне на пътувания, портали за crowdfunding, сайтове за електронна търговия тип peer-to-peer, платформи за наемане на стаи и др.
Решението, наречено просто PayPal Marketplaces е разработено така, че да е съобразено с нуждите на бизнеса, възоснова на риска по отношение на техните трансакции. Това означава, че компаниите ще могат да решават дали искат да се справят със самите плащания, или да прехвърлят тази отговорност на PayPal.
Новата услуга позволява на бизнеса да персонализира платформата, за да отговори тя на нуждите му, като добави комисионни, такси и определи времето на плащане. По-късната версия ще поддържа ACH сетълмент, вместо PayPal акаунти, както и проверка за гости. Компаниите ще могат да избират дали да обслужат клиентите си преди или след като те платят. В някои случаи профилите в PayPal за продавачи може и да не са подходящи за бизнес модела на компанията, а PayPal твърди, че те ще бъдат пренастроени в зависимост от нуждите им.
Поради обхвата на гиганта, фирмите, които приемат плащания през PaPal могат да достигнат до клиенти на над 200 пазара и продавачи на 120, благодарение на гъвкавостта на компанията по отношение на регионалните различия и правила за платежните услуги. Клиентите ще могат също да избират дали да плащат чрез платформата, използвайки PayPal и въведените си карти.
Новият продукт включва и други стандартни функции, като защита на купувачати и продавачите, възможност за откриване на рискове и измами и онлайн решения за разплащане, като OnaTouch, която се използва от над 70 милиона купувачи в цял свят. По желание могат да бъдат добавени оперативни доклади, които ще помогнат за проследяване на сделките и паричния поток и управление на евентуални спорове. PayPal тества решението с Grailed, Rocketr и AliExpress и понастоящем те са единствените, които го използват.