Литовската компания за платежни услуги е обработила за месец октомври, транзакции на стойност близо 80 млн. лева с български клиенти.
Октомври е най-успешният месец за Paysera България – българското представителство на литовската Paysera LT по отношение на извършените през системата плащания от България. Българските потребители на компанията са извършили над 16 хил. броя валутни преводи през платформата, на стойност близо 80 млн. лева. Това е най-високия обем на паричните преводи през платформата на Paysera от навлизането й на българския пазар през 2016г. За сравнение, за цялата изминала 2018г., броят на извършените операции през платформата са над 88 хил. броя за над 540 млн. лева.
Все повече българи избират услугите на компанията
Компанията за платежни услуги отчита рекорд и в броя на новорегистрираните бизнес и индивидуални потребители. През октомври 145 български компании са открили фирмени сметки в системата на Paysera, а близо 1000 физически лица – лични сметки. С това, клиентската база на дружеството в страната надхвърля 3300 компании и 21 000 физически лица.
През последните месеци, Paysera усилено работи по функционалностите на своята дигитална сметка с идеята да я превърне в напълно функционален безплатен заместител на стандартна разплащателна сметка. В следствие на това, през септември компанията официално пусна виртуални български IBAN номера за своите клиенти. Следващата стъпка по пътя е активирането на възможността за изпълняване на бюджетни и комунални плащания, което компанията планира да осъществи до края на 2019г.
Развитие на услуги и нови пазари
От началото на 2019г. Paysera България активно развива портфолиото си с платежни услуги, които да бъдат достъпни и удобни за българските потребители. Някои от най-новите услуги на компанията са Paysera Tickets – система за управления на събития и продажба на онлайн билети, Paysera Vending – поръчка и плащане на вендинг машини чрез мобилен телефон, Paysera Parking – мобилно плащане за паркинг.
По-рано през годината българското дружество стартира развитието си и на румънския пазар, където откри местен офис и привлече над 140 румънски компании и над 7400 физически лица за свои клиенти. В Румъния дружеството разполага с местно клиентско обслужване, предлагайки платежни услуги в местна валута.