Subway тества нов дизайн за своите ресторанти, който ще направи Apple Pay неразделна част от поръчването на храна в някои случаи. В обновените обекти ще има терминали за самообслужване, поддържащи Apple Pay и Samsung Pay, на които след като бъде завършена поръчката, клиентите ще имат възможността да платят, чрез един от двата мобилни портфейла. Веригата за хранене вече поддържа Apple Pay, но само за конвенционални поръчки. Приложението за iPhone също ще се актуализира, позволявайки новата съвместимост, тъй като към момента клиентите трябва ръчно да добавят своята карта при плащане.
Планът за реконструкция на обектите на Subway включва също безплатен WiFi и места за зареждане на мобилни телефони, с цел привличане на повече клиенти. Новият дизайн е наречен „Fresh Forward” и се тества в десетки места по цял свят, като не е ясно кога точно реконструкцията ще обхване всички ресторанти, но според говорител на компанията „много елементи от новата идентичност на марката ще станат глобални до края на текущата година“.