Target представи своята платформа за мобилни плащания Wallet, която позволява на клиентите да пазаруват продукти в целеви магазини и да печелят бонуси, като използват приложението на компанията за iOS и Android.
Базираната на QR кодове система позволява на потребителите да използват Target REDcards на устройствата си, заедно с дигиталните бонуси от платформи като Cartweel или Weekly Ad при плащане. Според компанията, Wallet е до четири пъти по-бърза от подобните системи за разплащане в магазините и предостява изключително удобство на клиентите на компанията, събирайки офертите на едно място.
За разлика от NFC базираните решения като Apple Pay, Wallet се основава на генерирани QR кодове, които могат да бъдат сканирани от терминалите в магазините. За да заплатят поръчката си, потребителите трябва да отворят приложението и да сканират кодовете с камерата на телефона, след което да изпратят скрийншот до терминала, натискайки бутона за плащане, като имат опция да изберат и от предварително добавени те си дебитни или кредитни карти, или ваучери за подаръци. Целта на компанията е разработването на решение за вътрешни плащания, което да замести съществуващите Apple Pay, Walmart Pay и подобни системи, като по този начин тя се обявява категорично срещу Apple Pay, в полза на собствената си технология, въпреки че по-рано тази година нейн предсатвител даде фалшиви надежди на собствениците на Apple устройства в Twitter, споменявайки, че Target работи за интегриране на услугата.