Базираната в Обединеното кралство дигитална банка Revolut огласи годишния отчет на дружеството за финансовата 2017г.
Според него, за изминалия период приходите са се увеличили над 5 пъти от 2,4 млн. до 12,8 млн. паунда, месечния обем на сделките се е покачил от 200 млн. до 1,5 млрд. долара. Въпреки това Revolut отчита загуба за 2017 г. година в размер на 14,8 млн. паунда. Броят на клиентите, които са банкирали с Revolut, се е увеличил от 450 хил. на 1,3 млн. за същия период. През 2017г. Revolut привлича venture капитал от Triplepoint Capital, за да могат да реализират плановете си за разширяване на бизнеса на нови пазари.
От Revolut заявяват, че бързия растеж е важен, но основния фокус на компанията е разширяване на банковите им услуги на международните пазари, като същевременно добавят нови функционалности за своите потребители, в т.ч. търговия без комисионни. От Revolut казват, че в началото на 2019 година планират да стъпят на 10 нови международни пазара, сред които САЩ, Канада, Австралия, Нова Зеландия, Сингапур и Япония. Кандидатствали са и за Европейски банков лиценз. Очакват да се появят на американския пазар в края на 2018 г. като все още работят върху платформата си.
Ник Сторонски, основател и главен изпълнителен директор на Revolut, казва, че през 2017г. година са пуснали продукти като Premium accounts през април, Business accounts през юни и Cryptocurrencies през декември и е доволен от напредъка на платформата: “Нашият растеж се движи от поставянето на клиента в основата на всичко, което правим. Освен че предлагаме най-добрите анализи на разходите и най-евтината валута на пазара, нашите клиенти са се уверили, че ние винаги ще им даваме най-доброто във финансовата сфера, като пускаме нови и вълнуващи продукти, които пестят време и пари.”
От Revolut споделят, че ръста им не се е забавил през 2018 г. и те отварят по 7000 нови сметки на ден, като обработват всеки месец сделки за 3 млрд. долара. Към днешна дата Revolut имат над 3 млн. потребители.
“Докато сме на път да увеличим приходите си с почти 5 пъти тази година, миналия месец стартирахме новия си продукт metal card – абонамент, който струва 12,99 паунда на месец, като вече имаме 20 000 клиенти с такава карта, а списъка на чакащите за нея е повече от 60 000 човека. Също така ще стартираме скоро нашия продукт за търговия с акции, който също ще генерира приходи “, добавя Сторонски.
Сторонски завършва, че клиентът е ядрото на всичко, което правят. Те са удвоили броя на помощните си агенти и ще удвоят екипа си до края на 2018 г.