post

На 24 и 25 ноември 2018 г. в  гр. Атина, Гърция се проведе ежегодното eCommerce Expo за електронна търговия. Това най-голямо за Югоизточна Европа събитие бе организирано от Василис Яникос. Форумът събра на едно място едни от най-изявените международни и гръцки експерти в областта на електронната търговия и над 40 лектори на конференцията някои сред които: Szilvia Szekely –  Senior case handler, Digital Single Market Task Force European Commission / DG Competition; Ilya Kretov – General Manager, Russia and Emerging Europe (including Greece) eBay; Konstantin Kostadinov – Head of Sales, CEE Viber (Rakuten); Dr. Katerina Fraidaki – President of the Board of Greek e-Commerce Association; Marcin Glogowski – General Manager, Central and Eastern Europe PayPal; Mauricio Salvador – President Brazilian E-commerce Association; Andrei Radu – CEO & Founder GPeC (eCommerce Awards Gala); Valentin Radu – CEO & Founder Omniconvert; Janet Naidenova – Chairperson of the Board Bulgarian E-commerce Association; Hristo Radichev – Country Manager Mediapost Hit Mail; Georgios Monokandylos – Head of Branding and Creative Agencies at Google и други. Събитието бе посетено и от няколко представители на български бизнеси и организации – Христо Радичев, Country Manager на Mediapost Hit Mail, Никола Илчев – организатор на събитията ‘’Продавай в Румъния’’, Мартин Богданов – CEO на Paysera България, Филип Мутафис – инвеститор в Paysera България, Константин Костадинов – Head of Sales, CEE Viber (Rakuten), Жанет Найденова – Chairperson of the Bord of Bulgarian E-commerce Association.

Събитието беше фокусирано върху една от най-динамичните области на дигиталното предприемачество и подейства като индустриален катализатор за нови възможности за растеж на технологиите както в международен план, така и в рамките на Гърция. Целта на тазгодишното разширено и обновено eCommerce Expo беше да представи най-новите международни тенденции в областта на електронната търговия. Като едновременно с това подчерта тези, които най-добре отговарят на гръцката икономическа действителност, преразгледа наличните сценарии за най-добри практики, които вече съществуват на местния пазар и предложи ефективни решения на настоящите проблеми в рамките на по-широката икономическа екосистема.

На изложението бяха представени интересни новости от някои компании:

  • CardLink – Планират да пуснат vPOS и онлайн идентификация на клиентите през 2019г.
  • Viber (Rakuten) – в момента тестват на US пазара P2P разплащания. В Европа от компанията възнамеряват да пуснат такъв вид разплащания през 2019 година;
  • Viva Wallet представиха продукт, наречен „0% card acceptance fee“. Как работи:

Стъпка 1 – открива се сметка Viva wallet и се поръчва ПОС-терминал и карта;

Стъпка 2 – Активира се ПОС-терминала;

Стъпка 3 – Плащаш с картата нужди на компанията;

Стъпка 4 – Колкото повече плащаш с картата, толкова по-малка такса плащаш за съответния обем.

Делегатите, които бяха предимно ръководители на компании и институции в по-широката екосистема на електронната търговия, имаха възможност да обменят опит и идеи, както и да се съсредоточат върху практически въпроси по отношение на оптимизирането на тяхното онлайн присъствие и техния бизнес, с цел да стане по-ефективен и по-печеливш.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.