post

PayPal заведе дело срещу Pandora в петък, като заяви, че синьото „P” на онлайн радиото е „незаконно подобно“ на собственото й лого с двойно „P”.

Всъщност Pandora представи новото се лого през октомври миналата година, като част от цялостното ребрандиране на компанията. Сходството между него и това, което PayPal използва от 2014 година е очевидно, а платежната компания твърди, че това вреди на клиентите й, които объркват двете приложения.

Най-забавната част в документите към това дело е може би пренебрежението на PayPal към стрийминг услугите. Компанията заявява, че не иска клиентите й да бъдат измамени и да губят фокуса върху плащанията си, като се отклонияват със слушане на музика и като доказателство е включила множество техни постове от социалните мрежи.

В документите към делото се казва още, че логото на Pandora не само прилича, а е открита имитация на това на PayPal, а стрийминг компанията е наясно с този факт, тъй като логото на PayPal стои и на страницата й за разплащане.

Една от най-важните функции на логото е да се открои на екрана на смартфоните и таблетите на клиентите“ гласи искът. „PayPal инвестира в синьото си лого от самото начало. Дори и най-малкото забавяне в локализирането и използването на платформата за плащания на PayPal причинява неудобства на клиентите и вложава отношенията им с търговците“.

Платежната компания твърди, че е направила опити да се договори с Pandora за този проблем, но не е получила отговор на писмата си. От своя страна Pandora все още не е излязла с официален коментар по иска.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *