Mastercard и Swarovski обявиха партньорството си за приложение за виртуална реалност. В тон с модерните технологии, апликацията за пазаруване ще покани потребителите да разгледат и купят интериорния декор на Atelier Swarovski, който включва функционални и домашни аксесоари, проектирани от водещи архитекти и интериорни дизайнери. Целта му е да даде възможност на купувачите да участват в едно ново потребителско изживяване в пазаруването.
„Тъй като нашият бизнес за електронна търговия продължава да се разраства, това партньорство ще позволи на потребителите да се възползват напълно от възможностите за пазаруване, взаимодействайки си с продукта и след това да го закупят безпроблемно в рамките на приложението.“ каза Надя Сваровски, член на изпълнителния борд на Swarovski Crystal Business. „Актуалната VR технология позволява на потребителите да се ангажират по-задълбочено с детайлите на дизайна, преди да направят покупка където и да е“.
Като се има предвид и деликатната природа на продуктите на Swarovski, по този начин се избягва и излишното износване, като всеки може да ги разгледа, без да се нуждае от посещение в магазина, а приложението ще осигури плащанията, чрез Mastercard и нейната услуга за цифрови разплащания.
„В Mastercard целта ни е да предоставим но потребителите възможността да пазаруват, когато искат, както искат и по един безпроблемен и сигурен начин“ каза Линда Къркпатрик, изпълнителен вицепрезидент за търговия и приемане в Mastercard. “Това означава, че търговците трябва да могат да ангажират своите клиенти в множество технологични платформи – в магазина, онлайн, в приложението и чрез виртуалната реалност“.
Swarovski всъщност не е първата марка, която ще предостави VR потребителско изживяване на своите клиенти. През 2015 година Tommy Hilfiger покани купувачите на пистата си, посредством VR.